Jan 29, 2015

Period Part 3

dah lama x update.. i jumpa draft pasal Period Part 3 story... after 1-2 years baru sambung balikk.. kau mampu?? hahhaha.. then, bila saya habis belajar saya start keje tapi mula2 dapat training dgn klia.. so, dah start ada duit sdiri *hiphiphooray* tp xlah byk sgt.. but, alhamdulillah!!!

n start kerje klia, i start eating healthy food, clean giler!! malam lepas 6 mmg x mkn.. siang pon makan vegie n nasi kurangkan..protein, serat lebihkan.. sgt consisten kot time niee.. x lama lepas tu i start makan herbalife.. ice mmg sto trus  and x mkb ubat hormon lagi setiap bulan.. ubat tu nak force period datang.. a the same time, ibu byk advise and bg minum jus/cider delima, aloe vera and kurma n i feel bless.. syukur alhamdulilah ... HERBAlife?? serius is a good product.. masalah pada saya.. as i consume HB, i lost my weight, my period stabil without ubat but its not my blood.. the soy contains in my blood increase and its affect me.. So, i stop HB.. n da problem start back.. tp dis time my period datang every 2 month n x la mcm dulu.. in a consistent day and time.

so dont give up!! tipu la kalau saya ckp saya x give up.. tp, saya recall balik n ingat what have my mother do n help me through it all this while.. tp saya faham sbb saya i tau how pressure u are sbb bertahun2 u try to identified and nak settlekan masalah tu tp x sudah2.. but, alhamdulillah things gets better!


menggembirakan org adalah penawar kepada kesedihan.. kita happykan orang and moment tu tuhan je yg tau bagaimana happynya hati kita bila kita gembirakan others..automatik saya terasa mahu mendoakan agar mereka diberi limpahan rezeki..so bayangkanlah betapa ramai org mendoakan kite kalu kite mengembirakan ramai orng...

Nota kaki: Refer Part 1 and Part 2... =)

No comments:

Post a Comment