Feb 22, 2010

da fun of demam!!!

ggrr!!! balik2 dr sg congkak wif all da fullers, me trus demam...aiyoyoyo.. apelah kan?? sungguh lemah antibodi sy ini..badan je gomok bulat tp lembik *baek me ngaku sdiri b4 org laen ckp* sungguh lemah sendi2 saye ini tau x!! n i hate bile i dmm2 mcm nie..sungguhla seksa jiwa ragaku...sadis betul ayat..hukhukhuk =( tp kdg2 seronok jugak,ade org yg mcm taking careof me..huhuhu,sy kan mengade2 so mmgla mcm ni..tp kak chula x la manjekan sye pon, nak mkn pon kne g sdiri mkn kat kedai.cian me kan?? ohohohhooo.. demam o demam..
jom abaikan!! lg layan kedemaman ini lg saket okie..so,sebelum demam, kami adelah pergi ke sg congkak, o tkr tempay pangsun, okie tukar tempat lagi ke sg gabai..SO, last2 we berpiknik d sg gabai!! jauh perjalanan we all kan?? semata2 nak cari pot yg best..tp kat situ best ke?? ahhahahaa.. *bestla sbb dgn korang semue~kadang2 tiipu sbb nak sdpkan hatiorg x pe kan* huhuhu.. it was fun!!! makan2 n mandi manda, tp lg byk makan..kahkahkah

foot note: x leh tulis byk2 sbb me still not well n i penat!! so, nnt kite tgu bobby upload je picture dr camera die okie..=l

No comments:

Post a Comment