Sep 17, 2009

~~pulanglah~~

*aku di landa kebizian dan jugak internet yang ting tong menyakit kan hati jiwa dan ragaaaaa*

uiihhhhhhhhh!
sekarang ni bukan main bizi la wei kerje..
rs mcm tamo kijew..tapi tunggu dulu lah...
tunggu ai da dapat sugar daddy dulu..ngorat dato' dulu...
dah dapat ngorat baru benti...
masalahnyeeee??????

ade ke dato nak perempuan GEMOK LEMAK segenap inci ini??

miahahahahaha! kuang ajaqqqqq je statement sape nih...

ade la sorang kawan i cakap i dah mula nampak lemak2 kat dagu..
gile durjanaaaa..tak suke okey..diam2 aaaaaaaa..
biar aku je tau aku gemok..orang lain tak payah tego...
*teguran baik utk kesedran okay laila munira*baekla...terima dgn hati terbuka...

siap kecik ati ni...teros gi tengok kat cermin walaupon aku dah tau memang agak nampak sikit2 la kan lemak kat situ...bile aku macam angguk2 je muncul lah lipatan paradikmaaa ituuu..
gelabah sekejap...hahahha!

ok, besok mau pulang ke kg..saya seronok okay~~ sgt!!
tp biasala bila raya, sy raye dgn sape jew>>
sunyi je my ouse =(

ade la pempuan mn ntah ckp, if u wanna get mrried, find sumone yg ade big fam...
lau x damm buhsan mcm my family. only 4 of us!!
so,leh ade stock baby yg chumel...
erk??? boley minta2 ke??? watever la kan???
=*

nota kaki: saye blum solat asar n aunt nora keep pestering n babbling non stoppin... so,mari solat asar,yeeaayy!!!

No comments:

Post a Comment