Jan 31, 2009

: : ini chan tagged lagi: :

aiyark~~pulang2 saja sudah mau tagged org ker?? tapi if bukan si inie chan yg tagged sape je lg yg nak tagged saya.. since i nie aru lagi dlm dunia blogging nie kan... x marah tapi syg bangat pd inie chan~!!

Rules : The rules are simple, use google images to search the answers to the question below.. Then u MUST choose a pic in the first page of the result and post it as your answers. After that
tag 6 people...

I am student of civil engineering,UiTM SHAH ALAM
My favorite Place is MY hOmE~~
RUMAHKU SYURGAKU~!!


My favourite thing is my camera
~~sony cyber shot T2** da blue one lor...

my favourite drink is air barli...
sejuk sikit badan, sbb saye nie agak la baran..

so kne byk minum bende yg sejuk2 erk


i really wat to go to makkah b4 im 30...
**since ive go to makkah twice for umrah, so i hav to go for haj pulak
~~
doakan supaya terkabul yerk...



my favourite fruits is buah durian & nangka!!! if found dis buah, mmgla x leh duk diam, makan x berhenti ~~


I live in..basically in melaka

tapi specific sikit kat padang temu...tau ke??


My school is smk teknik bukit piatu...

kat melaka gak, tapi sek nie form 4& 5 jew...

before dis, kat smk tinggi perempuan melaka...


My Favorite colur is poink and pepel... huhuhu


My hobbies are shoppin and cookin and i can say eatin~~


i wish for
my family and evrybody in dis worl to be hepi all da time... dan hentikanlah all da perang and gaduh2 ~~speacially for people in gaza, palestin...

and...

antara calon2 yg ditagged adalah....

  1. mimie
  2. aida
  3. fidzah
  4. yann
  5. zura~~~

No comments:

Post a Comment